image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Collecting sunsets

Ma pole jälle pikemat aega siia sattunud, aga ega mul tegelikult midagi väga jagada pole ka, sest eks see eluke ole viimasel ajal üpriski igav olnud. Aga teate see on kuidagi nii energiat andev, kui saad hommikul tööle minna ilusa ilmaga või siis praegusel juhul praktikale. Eelmine nädal oli küll väheke hull, kui arvestada, mis ootamatu möllu sõbrapäev endaga kaubanduses kaasa tõi ja just see eelnev nädal oli mul ainult ühe vaba päevaga, kuna tahtsin enne praktika algust enamus töötunnid ära teha. Ja oh sa, ma olin nädala lõpuks omadega ikka väga läbi ja nii oleks tahtnud esmaspäeva hommikul edasi magada.

Aga endalegi ootamatult sain sellest uimasusest kuidagi kiirest üle. Kas see oli siis ilus ilm või pigem ärevus, et ikkagi uus praktikakoht, mis tähendab ka seda, et nüüd tuleb vaikselt ka lõputööga tegelema hakata. Kuigi pigem kahtlustan, et siiski  hommikune jalutuskäik ilusa ilmaga, sest täna ärkasin ma ka kuidagi kergelt üles ja ei pidanud pool päeva silmi vägisi lahti hoidma. 

Kuigi ma olin pühapäevaks omadega täiesti läbi juba, siis võtsin ennast ikka õhtul kokku ja käisin sõbrannaga veel Ringi uut filmi vaatamas. Ma ootasin tegelikult midagi hästi hirmsat, sest ma mäletan, kui ma noorem oli, siis olid need filmid ju nii popid meie seas ja omal ajal tundusid ikka jube õudsed ka. Film oli iseenesest väga hea ja pigem sellise huvitava psühholoogilise lähenemisega, kuid midagi hirmsat seal ei olnud nagu ma alguses arvasin. Aga sellegipoolest soovitan seda vaatama minna. Mulle igatahes väga meeldis, kuigi sõbranna ütles, et tema jaoks jäi väheke lahjaks see film, et filmi esimene pool olevat tema arust igav. 

Ja siia lõppu veel mõned pildid, mis on ajast, kui kunagi varem ka päike isegi ükskord paistis ja mul juhtumisi samal ajal vaba päev oli. Nende piltidega jäi ise väga rahule, kuna järeltöötlust need ei vajanudki, aga ma ei teagi, miks ma neid ligi kuu jooksul neid siia veel postitanud pole. 










Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.