image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Täistera kanapasta

Väiksena olin ma hull makaronide ja pasta austaja, minu poolest oleks võinud makarone kasvõi iga päev süüa ja ei saanud ma sellest aru, kui ema ütles, et talle nagu eriti ei maitse. Aga nüüd olen mina sinna ikka jõudnud, kus ma väga nagu ei taha pastat. Või no, nüüd isegi meeldib natuke jälle, kuna ma olin ükspäev täitsa nõutu mida õhtuks süüa teha ja nii ma tiirutasin tükk aega prismas ringi, kuni jõudsin makaronide vahesse ja sealt jäi mulle lõpuks üks täistera pennede pakk näppu. Miks ma täisteramakarone küll varem proovinud pole? Need on ju kümneid kordi paremad kui tavalised. Nende kõrval tunduvad tavalised, lihtsalt ühed pehmed jahuplönnid. Selles mõttes, et täisterapasta ei imanud kogu vedelikku endasse, nii et järgmine päev toit selline pehme mass oleks olnud, nagu makaronid tavaliselt olema kipuvad. 

Ostsin veel juurde kanahakkliha, rohelisi ube, purgi Felixi Hiina tomatikastet ananassiga. Jah, mina kuulun sinna kategooriasse, kellel käib ananass pitsa peale ehk kasutan seda ka suhteliselt mitmetes pajaroogades ka. Ütleme nii, et olen sellise magushapu toidu pooldaja.

Edasi ma lihtsalt praadisin pool pakki kanahakkliha koos sibulaga läbi. Keetsin oad ära, kurnasin need ära ja kallasin purgitäie tomatikatset peale, kuhu sisse lõpuks segasin veel hakkliha ka. Lasin sellel mõne minuti vaiksel tulel podiseda ja segasin pennedega kokku. Ja ma sain kokku ühe imehea pasta. Kusjuures ma pole varasemalt kunagi ube pastas kasutanud, aga kuna ma kergelt öeldes fännan neid rohelisi, siis mõtlesin, et mis seal ikka, ega see ju ära midagi rikkuda ei saa. Ja saingi oma ideaalse õhtusöögi valmis. 

Aga viimsel ajal on kõik toidud nii ära tüütanud, et ei oskagi enam midagi nagu teha. Nii, et kellel mingeid häid õhtusöögi ideid on, mis ei sisaldaks endas ahju kasutamist, ega eriti millegi praadimist, siis võite kõik oma soovitused julgelt kommentaaridesse jätta. 


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.