image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Veebruar aktiivsemaks

Mul oli vahepeal küll vist täielik blogikriis. Pidevalt oli mõtte, et kui koju jõuan, siis kirjutan, sest mul oli vahepeal terve nimekiri, millest kirjutada tahtsin, aga nüüd on enamus juba ajast ja arust. Igatahes iga kord, kui ma arvuti taha maandusin, siis lõppkokkuvõttes ei suutnud ma miskit kirja panna, sest see tundus kuidagi nii kohustusena ja siis ei meeldi mitte miski, mis klaviatuuri toksides ilmavalgust näeb. 

Aga nüüd kokku peale 7 kilomeetrist jalutuskäiku vanaema juurde ja tagasi oleks mul nagu patareid laetud ja energiat siin ja seal. Kusjuures ma olen täheldanud, et kui ma end vabadel päevadel hommikul varem üles ajama pean, siis on mul jaksu päeva jooksul igasugu asju teha, aga nii kui ma lõunani magan, olen nagu uimane kana ja ei suuda terve päev muud teha kui sarju vaadata ja isegi nende vaatamine on teinekord nii raske. 

Muideks kui nüüd jalutamisest rääkida, siis töökaaslane rääkis mulle ühest väljakutsest, mille käigus tuleks siis end veebruaris võimalikult palju liigutada ehk kilomeetreid koguda. Niipea kui ta mulle Willpoweri blogi lingi saatis ja asjaga täpsemalt tutvunud olin, liitusin ka sellega ja nüüd esimesed päevad olen tubli olnud ja õhtul töölt jala koju läinud ning kui täna vanaema helistas, et saadab vanaisaga süüa, siis pakkusin välja, et  võin ju ise sinna ka jalutada. Uh ma tunnen ennast nii tublina, sest kui arvestades, et kell on neli ja mu aktiivsusmonitor näitab mulle, et tänane aktiivsus on juba 90%, siis võib ju tegelikult ennast tublina tunda ka. 

Aga muidu oli jaanuar mul äärmiselt laisk kuu ja miskit nagu eritlist ei toimunudki. Ainult kuu lõpus käisin lõpuks juuksuris, sest see tuustihunnik, mis mul juuste otstes oli, nägi ikka kohutav välja küll. Nüüd mõtlen, et oleks võinud isegi natuke rohkem lasta lõigata, sest lühike tundub hetkel kuidagi nii mõnus võrreldes eelnevate pikkadega. Ilmselt on point selles, et enne need pikad ja katkised ja hõredad juukseotsad tegid juuksed kuidagi nii õhukeseks, aga nüüd lühemana tunduvad need kohe eriti paksud. Rääkimata muidugi sellest, kui kerge nüüd pea tundub.

Muidugi blogi tegi ka väikese uuenduskuuri läbi, seda siis uue kujunduse näol, mis sada protsendi ei toimi veel nii nagu vaja, aga tegemata on veel mitte nii olulised pisiasjad. Vähemalt postituste osa toimib peale natukes jändamist. 


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.