image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Amway Home puhastusvahendid

See oli vist aprillis, kui mulle saadeti pakk Amway Home sarja mandariinilõhnalise erikollektsiooniga. Kuna, aga too hetk olid mul tohutult tegemist, siis lükkus ja lükkus see postituse tegemine aina edasi ja nüüd ma juba ema käest kuulsin, et see sari oli võrdlemisi kohe läbi müüdud, nii et isegi pikaajalise Amwayga tegelejad ei jõudnud neid tellidagi. Tegelikult on mul alati tohutult piinlik, kui postituste tegemine lükkub nii kaugele. Selles mõttes olen ma ilmselt ikka võrdlemisi halb koostööpartner ettevõtetele, eriti kui tegemist on erikollektsioonidega,  aga samas jätkuvalt kostitavad nad mind ikka ja jälle pakkidega.  


Komplektis oli nõudepesuvahendi, klaasipesuvahendi ja pesuvärskendaja. Meie peres on Amway Home sarja tooted tegelikult olnud kasutuses juba aastaid ja poes käsi millegi muu järgi tegelikult väga ei haaragi. Saladuskatte all võin öelda, et isa pidi lausa puhastusvahenditele vannituppa ühe riiuli juurde panema, et kõik asjad sinna ära mahuks ja nüüd need kaks riiulit ongi pungil Amway tooteid. Seega oli suur rõõm, kui ma pakist puhastusvahendid leidsin, sest teadsin, et mul seisab ju ees kolimine ja uude koju on ju miskit niikuinii vaja. Nüüd on nõudepesuvahend ilusti aukohal kraanikausi äärel ning sisse kolides sai kohe aknad ja peeglid mõnusa mandariinihõngulise puhastusvahendiga puhtaks pestud. 


Ühtlasi piserdasin ka kardinad ja diivani üle pesuvärskendiga, et niiöelda, see võõras lõhn toast välja saada. Pesuvärskendi ei ole küll nii püsiva lõhnaga, et see pikaajaliselt püsima jääks, aga aeg-ajalt kasutades saab koju vaikselt seda oma lõhna juba, sest mingil määral see ikkagi haiutab seda võõra elamise lõhna. Kõige enam leiab siiski kasutust nõudepesuvahend ja nagu ka nende tavaline pesuvahend, püsib see svammi sees hästi, aga samas lobutades tuleb see nõudelt ülikergelt maha ja muidugi plussiks see, et Amway tooted on looduslikud ega tekita nahale allergilisi reaktsioone, mis on tegelikult ka peamine põhjus, miks me kunagi Amway Home toodete peale üle läksime, sest mind ja mu ema on õnnistatud sellega, et meie nahk ei ole just eriti koostööaldis igasugusele keemiale. Vanasti  võisin kasutada ükskõik, mis jama ja ei juhtunud midagi, aga mida rohkem vanus edasi läheb, seda tundlikumaks mu nahk muutunud on. Seega kipuvad mu käed alati ketendama, kui näiteks töö juures muutun kokku tavaliste puhastusvahenditega. 

Seega on hea, kui kodus on ikkagi pesuvahendid, mis on naha suhtes hellad Amway Home püsisortimendiga saate aga tutvuda SIIN. Ma tean, et paljudele tunduvad nende hinnad alguses üsna krõbedad, aga kuna neid vahendeid kulub tegelikult korraga vähe, siis jätkub neid kauaks, seda enam, et tegelikult paljusid tuleks ka veega lahjendada.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.