image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Adoreboxi arvustus

Nagu ma lubasin, siis nüüd tuleb postitus, kus räägin, mis ma arvan selle oktoobri karbikesest.

Lavera Basis Sesitive orgaaniline kätekreem
Sellest on saanud üks asendamatumaid tooteid minu käekotis ehk olen selle kreemiga superrahul. Mõnest blogist olen lugenud, et lõhn on ebameeldiv, aga mulle täitsa meeldib. See on küll mingil määral ravimtaime lõhnaga, kuid samas on seal midagi veel sellist, mis muudab selle minu jaoks meeldivaks. Igatahes teeb see naha pehmeks. Alguses tundus üsna vedel, kuid kui kätel laiali hõõrdua, siis muutub rohkem tahkemaks, see imendub kiiresti ning ei jäta käsi rasvaseks nagu paljud kätekreemid.

Ducray Anaphase stimuleeriv šampoon-kreem
Leidsin veel ühe šampooni, mis sobib mu juustele. Teeb juuksed siidiseks ja pehmeks, kahjuks ma ei oska ainult öeda, kas see ka juuste väljalagemise korral aitab. Kuid mis peamine, see ei jää juustesse kinni ja tuleb üsna kiiresti lopudades välja, mis on kindlasti suur pluss selle toote puhul. Peale selle šampooni kasutamist palsamit kasutada vaja pole, sest see teeb ilusti ära ka palsami töö. Minu jaoks ainuke miinus selle toote puhul on see, et selle koostis on liiga kreemjas. Kuna mul on paksud juuked, siis läheb seda minu juuste puhul ikka päris korralikult, selle proovisuurusega, sain pead pesta kaks korda, siis sai see osta. Seega üldiselt eelistan pigem vedelamapoolseid šampoone, sest neid lihtsalt jätkub kauemaks.

Avene Antirougeurs punetusvastane puhastusvedelik
Tutvustaval lehel oli kirjas, et see on puhastusvedelik, nii et ma alguses arvasingi, et see on vedelik ja et seda kasutatakse umbes nii nagu näotoonikut. Kuid oh üllatus, see on ikka vägagi kreem, nii et ma ei osanudki alguses sellega midagi peale hakata, kuna selliste puhastusvahenditega kogemusi pole. Eks ma siis uurisin internetiavarustest natuke selle kasutamise kohta. Ehk siis see tuleks kanda nahale sõrmede või vatipadjaga, seejärel tuleks vett peale pritsida ning salvrätikuga nägu puhastada. Tundus täista ok, aga kui proovisin sellisel viisil järgi, siis esialgu oli nahal väga mõnus siidine tunne, kuid mõne minuti möödudes jäi nahale väga vastik kleepiv tunne, nii et pesin näo üsna pea lihtsalt veega puhtaks. Nii, et sellest tootest ma ei arva küll mitte midagi ja see oli ka ainuke toode milles pettusin selle karbi puhul.

A-Derma Exomega pehmendav puhastusõli
Hetkel on selline aeg, kus mul veel kindaid kanda ei meeldi, nii et see väga hea abimees. Esimesel korral see nii efektiivselt ei mõjunud, kuid juba paari kasutuskorra järel on nahk pehmem. Nii et ainult kiidusõnad selle kohta.

Bourjois 3D Effect Lip Gloss
See huuleläige meeldib mulle väga. Esiteks on sellel suurepärane lõhn. Üha enam meeldivad mulle huuleläiked, millel on pealekandmiseks pintsel, mitte tüüpiline huuleläike ots, nii et ka see pintselt on selle toote puhul suur pluss. Püsivus on sellel hea, nii et midagi halba selle kohta öelda pole. Alguses tundus minu jaosk liiga tume toon, aga huultel jääb see hästi õrna roosana.


Nii, et üldjoonest jäin karbiga rahule. Oli plaan ka novembrikuu oma tellida, kuid kui jõudsin tellimiseni, siis kahjuks olid juba kõik karbid välja müüdud. Ja ma usun, et teen veel ühe postituse, kus toon välja oma kolme karbi lemmikud.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.