image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Himalaya Herbals Purifying Neem Mask

Tänu glamboxile sain suvel proovida Himalaya Herbalsi näokoorjat, mis oli hea, kuid mitte just lemmik. Oktoobris Rimist läbi hüpates hakkas silma sama firma näomask ja kuna see oli veel ka soodushinnaga(maksis natuke alla 3 €), siis mõtlesin, et katsetan selle ära. Nii, et Himalaya Herbalsi neemipuu näomask rasusele nahale on kujunendud mu uueks lemmikuks.

Kui keegi teist pole varasemalt kuulnud Himalaya Herbalsist, siis tegu on naturaalse ja efektiivse looduskosmeetika sarjaga, mille toodetes on kasutatud Himaalaja mägede jalamilt pärinevaid ravimtaimi. Kui keegi soovib täpsemat infot, siis seda leiate nende kodulehelt.

Tootetutvustus: Neemipuul on antibakteriaalne ja puhastav toime,  see rahustab ärritunud nahka, vähendab rasueritust ja ahendab poore. Neemipuu nöomask sobib hästi rasuse ja vistrikulise naha hoolduseks. Koostisesse kuuluvad India neemipuu ja kollajuur, mis mõlemad on antibakteriaalsed ja toimuvad antioksüdantidena ning parandavad naha tekstuuri.

Üldjuhul olen ostnud tooteid, mis lõhavad ka hästi või on parktiliselt lõhnatud. Ja mul on hea meel, et ma seda poes ei nuusutanud, sest see ei lõhna just eriti meeldivalt ja ilmselt selle tõttu oleks see ka ostmata jäänud. Minu arust meenutab lõhna poolest see teepuuõli ja mõne meeste vängema meesteparfüümi kombinatsiooni. Nii et jah nagu võite arvata, siis hästi see ei lõhna.

Lõhn lõhnaks, kuid toime on sellel hea. Olen nüüd seda kolme nädala vältel nädalas korra kasutanud ja mu näonaha olukord on paranenud. Suvel, kui näonahk päikest saab on kõik korra, kuid sügise saabudes on nii tüüpiline, et see on korrast ära. Kuid tänu sellele tootele olen oma näonaha praegu üsna rahul.

Kui esimesel korral selle peale kandsin, siis hakkas näonahk päris korralikult kipitama ja ehmatas ikka ära küll. Sest esimene mõte, mis peast läbi käis, oli see, et äkki rikub naha veel rohkem ära. Aga ei, tulemus oli hoopis vastupidine. Pärast selle kasutamist on väga mõnus värske tunne. See eemaldab väga edukalt surnud naharakud ning teeb naha ka mõnusalt siidiseks. Teistel kordadel on kipitus juba väiksem olnud. Ja nagu mu vanaema ütleb:'' Kui kipitab, siis ravib'' Ja selle toote puhul täitsa tõsi.

Kasutamine on väga lihtne, kuid minul kulus selle jaoks ka päris palju vatipatju. Mask tuleb kanda näole ning lasta sellel seista umbes 10 - 15 minutit. Selle kümne minuti jooksul on ka tunda kuidas nahk hakkab parajalt kiskuma. Seejärel tuleb mask eemaldada märgade vatipatjadega, mis on küll tüütu ja võtab parajalt aega, kuid tulemus on seda väärt. Ning kõige lõpuks tuleb nägu loputada veel jaheda veeda, mis annab veel eriti värskendava tunde.

Kui päris paljude maskide toime ei vasta tootetutvustusele, siis selle maski toime ja tuvustus ühtivad. Mulle see toode meeldib ja teeb mu nahaga imet, nii et soovitan ka teistele, kellel peaks olema probleeme näonahaga.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.