image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Sometimes at the best moments a single word or a look is enough.

Sub Focus ft. Alpines - Tidal Wave

Vahepeale siis üks pildipostitus, et siin liiga vaikseks ei jääks. Nädalavahetusel sain veidike oma joonistust edasi teha, nii et loodetavasti järgmine nädalavahetus saan selle ka valmis. Tegelikult on mul arvutisse üksjagu pilte kogunenud, mida tahaks proovida joonistada. Lisaks on vaja teha üks ehtekomplekt, kuid mille jaoks, seda saate teada hiljem, kui asi juba jõus on :)
Aga täna on mul väga veider ja hajameelne päev. Alustades siis sellest, et suutsin oma lemmikmütsi bussi unustada. Oi oi kui vihane ma hiljem enda peale olin. Lõpetades siis sellega, et suutsin oma vanust valetada ja seda mitte tahtlikult. Lihtsalt seda küsiti siis, kui parasjagu millelegi muule mõtlesin, mis oli samamoodi vanusega seotud ja kui kiiresti see vastus tuli. Hiljem hakkasin mõtlema, mida ma just öelnud olin. Hiljem täva peal kõndides pani see muigama. Ja ma kujutan ette, kui veider see võis välja näha kui inimene omaette naerab. Vahepeale jäi siis veel hulganisti blonde hetki, aga mis parata, mõni päev on kohe selline. Aga teie piiluge pilte ja kuulake seda head laulu, mis mulle eile meeldima hakaks :)









Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.