image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Oktoobri Adorebox

Seekord jäin oma Adoreboxi postitusedga natuke hiljaks kuna, sain täna alles paki kätte. Tegelikult oleksin juba teisipäeval saanud, aga kuna olin sel ajal kooli kui postiljon helistas, siis pidin kannatama tänaseni, et oma karbile postkontorisse järgi minna. Seekordne karp oli täis asju, mis leiavad kõik kindlasti kasutust ning sellel korral oli karbis ka veidike rohkem asju kui eelmistel kordadel. Karbiga olen superrahul ja kindlasti tellin ka novembri oma. Arvatavasti teen hiljem ka earldi ühe postituse, kui olen tooted ära katsetanud ja annan ka oma hinnagu selle karbi toodete kohta. Kui kellelgi tekkis huvi karbi vastu, siis seda saate tellida SIIT.


Nagu ikka oli kaasas tooteid tutvustav kiri ja personaalne kaardike.

Lavera Basis Sesitive orgaaniline kätekreem - 5.90 € (100ml)
Igapäevaseks kasutamiseks. Lavera Basis Sensitive kätekreem orgaanilise sheavõi ja orgaanilise mandliekstraktiga kaitseb ja niisutab su käsi. Basis Sensitive orgaaniline kätekreem imendub kiiresti ja ei jäta nahale õli jääke. Basis Sensitive orgaaniline kätekreem sobib tervele perele. 
See läks praegu väga täppi, kuna mul ongi kätekreem otsa saamas.

Ducray Anaphase stimuleeriv šampoon-kreem - 5.50 € (50ml)
Ducray Anaphase on stimuleeriv šhampoon-kreem, mida sobib kasutada suurenenud juuste väljalangemise korral. Selle patenteeritud koostis tagab penaha vereringe stimuleerimise ja annab juuksejuurtele nende ainevahetuseks vajalikke energeetilisi aineid. Šampoon on rikastatud vitamiin B5, B6 ja B8'ga. Ducray Anaphase šampoon on sobiv hapratele ja või väsinud juustele, see ei ärrita juukseid ja seda võib kasutada nii tihti kui vaja. Selle regulaarne kasutamine aitab kaasa juuste arvukuse säilimisele. See annab juustele tagasi nende algse tugevuse, kohevuse ja jõu. Šampooni eriti konsistente kreemjas koostis võimaldab peanaha masseerimist. 
Juuste väljalangemise ja jõuetusega mul küll probleeme pole, kuid kindlasti katsetan toote ära, kuna nagu ma varasemalt maininud olen, siis paljud šampoonid mulle ei sobi, seega äkki leian veel ühe, mis sobib, sest mulle meeldib kui šampoonidega on vaheldus. Ehk siis  kui ma olen kaks korda järjest ühte šampooni ostnud, siis vahelduseks tahan mõnda muud kasutada ning siis võib vana lemmiku juurde tagasi minna. Pealegi aeg-ajalt šampoonide vahetamine on ka juustele kasulik.

Avene Antirougeurs punetusvastane puhastusvedelik - 5.50 €(50ml)
Puhastusvedelik punetama kippuvale nahale. Sametise, piimja tekstuuriga, mis ennetab naha liigset pingulolekut ning aitab õrnalt, kuid efektiivselt mustuse nahalt eemaldada. Koostisained toimivad koos sellisel viisil, et parandada vereringet. See sisaldab Avene Thermal Spring vett, et jahutada ja rahustada nahka. Vähendab punetust ja naha kuumatunnet ning jätab naha rahulikuks, pehmeks ja värskeks. See on Parabeenivaba, hüpoallergeenne ja poore mitteummistav.
Tundub väga hea toode ning tahaks juba proovida.

A-Derma Exomega pehmendav puhastusõli - 4.50 € (50ml)
Rhealba kaera kasve sisaldav A-Derma Exomega pehmendav puhastusoli puhastab õrnalt naha, niistuab seda ja annab elastsuse atoopsele ja väga kuivale imikute, laste ja täiskasvanute nahale. See on parabeenivaba ja leevendab ka kõige ärritusaltima naha seisundi.
Talvisel ajal käte jaoks kulub see kindlasti ära :)

Bourjois 3D Effect Lip Gloss - 7 €
Bourjois ikoontoode, Effect 3D huuleläige on parabeenivaba ja sisaldab 92% niisutavaid, toitvaid ja kaitsvaid toimeaineid, millel on tõelise palsami toime. Samas on huuleläige rikastatud vahaga, mis annab huulelte erilise särava 3D effekti. Toon 45 Rose fluo.
Ja kui ma vahepeal eriline huuletoodete kasutaja polnud, siis tänu Adoreboxile olen neid rohkem kasutama hakanud. Seega juurde saada üks hea huuleläige ei tee kunagi halba.

 
Klaas küüneviil - 4.50 €
Ideaalne habraste ja pehmete küünte puhul.
Ma olen tegelikult tükk aega tahtnud proovida klaas küüneviili, kuid siiani ma pole millegi tõttu seda ise ostnud, aga nüüd saingi hea võimaluse selle ära katsetada. Alguses tundus kuidagi väga kare, kuid tegelikult jätab küüntele väga hea tulemuse.

Oscar de la Renta Intrusion lõhnatester
See lõhn pole kohe üldse minu maitse. Eelistan rohkem selliseid värskeid lõhnu nagu on Elisabeth Ardeni ja LYS lõhnad või siis magusamapoolseid Escada või Moschino lõhnad.

 
Läbipaistev kosmeetikakott
Parjalt suur ja kosmeetikakotid tulevad alati kasuks.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.