image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

New in

Mõned asjad mis ma hiljuti ostnud olen. Kapsunite piltide kvaliteet ei ole just eriti hea, sest mu digikas otsustas taas streikima hakata.
Some things that I have bought recently. These cardigans pictures aren't that good, because my digital camera decided not to cooperate with me.

New Yorker - 4.95 €
Takko - 4.99 €
Kahjuks ei tahtnud see kampsun ennast pildil ilusti hoidma jääda. Aga see kampsun on väga pehme ja soe. Lisaks mulle meeldib väga ka see värv.
Unfortunately this cardigan didn't want to stay in good position in the picture. But still this cardigan is very soft and warm. And i really like this color.

Fit Me komapktpuuder/ pressed powder - Ideaal Kosmeetika - 10.65 €

 
Colortrend peitepulk/concealer - Avon - 2.95


Himalaya puuvilamask/fruit mask - Rimi - 2.89
Kuna mu eelmine Himalaya näomask hakkab otsa saama, siis ostsin uue. Kuid otsustasin seekord teist sorti kasutada. Kuigi teine mul veel päris otsas pole, siis katsetasin ka juba selle ära ja võib öelda, et mulle meeldib see isegi rohkem.

My last Himalaya face mask is running out, so i decided to buy new one. This time i thought i try another Himalaya mask. I already tried it and i can say that i even like it more.

Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. Ma küsiksin hoopis täiesti teise teemalise küsimus: kust ostad sa ehete tegemiseks materjalid? ühest või mitmest kohast? Oleksarmas kui ütleksid ka poodide nimed

    ReplyDelete
    Replies
    1. Päris paljud asjad on eBayst, siis Pärnu pärlipoodidest. Ja olen tellinud veel sellistelt lehtedelt nagu, roselin.ee, ehtelaegas.ee, tsunft.ee.

      Delete

Powered by Blogger.