image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

What's in my bag?

Mõtlesin ka siis ära teha postituse asjades, mis üldjuhul alati mu kotis on. Mul on tükk selle postituse idee mõtteid olnud, aga nüüd pühapäeval oli üle pika aja üks täiesti vaba päev, nii et sain pildid ära teha.

I decided to make a ''What's In My Bag?''entry. This idea have been in my mind quite long time and this Sunday I finally had whole day free, so I had a chance to make the photos.

 
See on kott, mida ma siis üldiselt igapäevaselt kasutan. Tegelikult on mul veel kolm kotti, aga neid kasutan harvem.

So this is the bag i usually use. Actually I have three more bags, but i don't use these so often.

 
Need asjad on siis alati mu kotis: rahakott, kamm, telefon, kõrvaklapid, kätekreem, kosmeetikakott.

Those are things which are always in my bag: purse, comb, mobile phone, headphones, hand cream, cosmetic bag.
 
Ja need asjad võib leida kosmeetikakotist: beautycycle huuleläige, peegel, beautycycle kompaktpuuder, Avoni peitepulk, LYS lõhn, küüneviil

And these things you can find in my cosmetic bag: beautycycle lip gloss, mirror, beautycycle pressed powder, Avon concealer, LYS perfume, nail file.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.