image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Met Gala 2013

Eile tumblris ringi kolades jäi pilk peale Nina Dobrevi Met Gala outfitile, mis oli minu arvates parim sellelt üritusel. Teadsin, et tahan seda ka teiega jaga, niisiis asusin usinalt pilte vaatama ja panin kokku oma TOP 5. Ilusaid kleiti oli palju, aga need viis püüdsid mu pilgi ja ei saa ka mainimata jätta, et tegelikult oli seal ka väga palju siis nn möödapanekuid, nagu Kim Kardashian( pilti näete siin) või Miley Cyrus. Aga nüüd siiski tagasi lemmikute juurde.

Yesterday I saw Nina Dobrev's Met Gala outfit on tumblr and I think it was best from this event. I knew that I want to share this to you, so I started watching pictures and put together my TOP 5. There were a lot of beautiful dresses, but these five caught my eye. Also there were outfits which weren't that nice. I think that some of these you can even call disaster, like Kim Kardashian(you can see it here) or Miley Cyrus. But now back to favorite ones.
1. Nagu ma juba mainisin, siis Nina Dobrev nägi suurepärane välja Monique Lhuillieri kleidis ning ühtlasi on see ka minu lemmik outfit Met Galalt.

As I mentioned Nina Dobrev looked gorgeous in Monique Lhuillier's dress. Also it was my favorite outfit from Met Gala.

 
2. Blake Lively Gucci kleidis meenutas mulle filmi ''Black Swan''. Kleidil on väga mõnus nii-öelda sulgede effekt tekitatud.

Blake Lively in Gucci dress reminded me movie ''Black Swan''. The dress has feather effect which I really like.

3. Ja minu lemmikutest ei saa kuidagi välja jääda ka Donna Karani looming ning Emmy Rossum säras just mu lemmikdisaineri kleidis.

I just can't leave out Donna Karan's design and Emmy Rossum look gorgeous in my favorite designer dress.

 
4. Jessica Alba kandis Tory Burchi disainitud kleiti. Selles kleidis lihtsalt on midagi.

Jessica Alba wore Tory Burchi designed dress and there just are something in that dress.

 
5. Ja lõpetuseks, midagi lihtsat, aga ilusat - Ivanka Trump säravalt rohelises Juan Carlos Obando kleidis.

And finally something simple, but beautiful - Ivanka Trump in shiny green Juan Carlos Obandi gown.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.