image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

New in - e.l.f., New Look, New Yorker

Eile sain kätte oma e.l.f.-st tellitud asjad. Aega läks küll kaua, kun esimene pakk läks kaduma, kuid õnneks pandi uus pakk teele.

Yesterday my e.l.f. thing arrived. It took long, because the first package went lost, but fortunately they send new one.

Raske oli ju üht või kaht värvi valida, nii saigi siis neli tükki võetud. Roosa hind oli 0,60€ ja ülejäänud kolm, maksid 1.50€, 
It's hard to choose one or two, so I took four. The pink one cost 1.20 € and other three were 1.50 €.

Piparmündlõhnaline huuleläige ja maksis see 2.40 €
Minty lip bloss and it cost 2.40 €

Pikka aega olen tahtnud hõbedast ja musta lauvärvi ja kuna see oli hea hinnaga, siis ei suutnud seda ka võtmata jätta. Maksis see 0.90 €.

For long time I have been wanting silver and black eyeshadow and and it had good price, so I just had to take it. It Cost 0.90 €

Nüüd on mul ka lõpuks paar paremat pintslit, vähemalt tunduvad paremad kui mu eelmised. Mõlemad maksid 0.90 €

Finally I have better brushes, at least these seem better than my old ones. And both cost 0,90 €

Eile sain kätte ka New Lookist tellitud kingad, mis sai siis lõpetamiseks tellitud. Maksid need 15€.

Yesterday also these shoes arrived from New Look. I ordered these for my graduation and these cost 15€.

 Õues on ilmad üha soojemaks muutumas, aga mina ostin omale uue kampsuni. See oli lihtsalt nii nii pehme ja maksis kõigest 4.95 €, nii et ma ei suutnud seda kuidagi poodi jätta.

The weather gets warmer and warmer, but I bought new sweater. It is just so so soft and cost only 4.95 €, so I could't leave this to shop.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.