image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

New in - 4.05.2013

Lõpuks leidsin natuke vaba aega, et viimastest ostudest pildid teha ja neid ka teile näidata.

Finally I found some spare time to take pictures of latest thing I bought and show these to you.

Maybelline New York Smoky Eye ripsmetušš, maksis natuke üle 8 €.
Maybelline New York Smoky Eye mascara, it cost a bit over 8 €.

New Yorker - 1.95 €



Tellisin need ristidega käeketid ja kõrvarõngad ebayst ja loomulikult ei suutnud ma otsustada, millist värvi võtta, nii saigi kõik kolm tellitud. Ühe komplekti hinnaks oli 1.06 €. Seda tellida saate SIIT.

These cross bracelets and earrings I ordered from ebay and of course I couldn't decide which color to take, so I took all three. One set cost 1.06 €. You can order it HERE.

 
Selle tellisin ma everything5pounds.com lehelt ja koos postiga maksis 7.50 €
This I ordered from everything5pounds.com and with postage it cost 7.50 €

 
Eile käisin Rimist veel läbi ja kuna kaks tükki sai ühe hinnaga, siis mõtlesin omale väikse kingi teha. Kaks tükki läksid 2.85 € maksma.

Yesterday I went to Rimi and right now there are offering that you bay for one, but got two. So these two cost 2.85 €

Need sain ma kingituseks ja värvid on ka superilusad.
These were gift and colors are amazing.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.