image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Like a tourist

Nii mõnus  on paariks kuuks tagasi Pärnus olla. Ausalt ma ei jõua enam ära oodata, millal kool läbi saaks, sest nii tahaks ju siia tagasi kolida. Aga eks see saab juhtuda vaid juhul, kui ma peale kooli lõppu siia ka töö leian. Igatahes praegu olen ma praktika tõttu mõneks kuuks siin ja nii hea tunne on vanu radu pidi jalutada. Nii et üks päev otsustasin peale praktikat bussi asemel jala tagasi kesklinna minna ja tee peal natuke ka pilte teha. Muidugi sellega on jälle oma tore lugu, nimelt üks vanahärra jalutas mööda ja virises, et miks ma pildistan, sest kõik on ju kogu aeg ikka samasugune. Alguses ei saanud ma muidugi aru, et ta minuga rääkis, aga kui avastasin, et ta on täitsa üksi, siis viisin otsad kokku. Ei osanud ma talle miskit vastata ja ei lasknud ennast häirida. Heh, tundsin ennast juskui truistina, kes igat viimset nurka pildistama pidi :D

It's just so good to be back in Pärnu for few months. I really can't wait until the last school year will be over as well and then hopefully I can move back here. But that happens only when I can find a job here. But right now I'm back for internship and it's just so good to walk all the old roads whit what I was so used to. So few days ago I didn't take a bus to go back to city center and instead I went on foot to take couple of photos as well. So for a second I felt like a tourist since it seemed like I was taking photos on every step.

















Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.