image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

New from eBay

Ma polnud juba päris pikalt kuskilt miskit tellinud, aga järsku oli mul juba nii mitut asja vaja, mida ma kuskilt ei leidnud, nii et oli kergem ikka lihtsamat teed mina ja võtta appi sõber eBay. Hea küll tegelikult telefoni ümbrisega aitas mind hädast välja Aliexpress.

I haven't ordered anything for myself for a while. But suddenly I was in need of several thigs and since I couldn't found them anywhere, I decided that it's easier to find some help from old friend eBay. Okay, eBay can't take all the glory - phone case I actually got from Aliexpress.


 Minu vana telefonikott lagunes juba päris korralikult ja oli kiiremas korras vaja uut. Tegelikult tahtsin saada ka sellist rahakoti tüüpi telefonikotti, aga lukuga. Kuid kuna ma seda kuskilt leida ei suutnud. Ja mul on selline tore telefon, millele on üleüldse raske miskit ümber leida, siis Aliexpress tuli mulle selles osas seekord appi. Leiad sa selle SIIT.

My old phone bag was fraying on every corner and I really needed new one. Actually I wanted to get this wallet kind of phone bag with zipper. But couldn't find it anywhere and I have this awesome phone which is really picky with all the cases, so it's one really difficult job to find one. So here Aliexpress helped me out. You can find it HERE.

 Hea küll, seda mul otsesel vaja ei olnud. Kuid mõte liikus selleni, et tahaks miskit vaheldust. Kuigi mu praegune käekell on mind meeletult hästi teeninud, arvestades kui vana see on. Ma käisin põhikoolis, kas äkki kuuendas või seitsmendas klassis, kui vanemad selle mulle jõuludeks kinkisid. See on korduvalt kogemata ujumas käinud, mille tulemusena, küll sisemiselt poolelt on kate natuke maha kulunud, aga töötab ikka suurepäraselt. Mäletan veel, et kui need silikoonkellad moodi tulid, siis ei tahtud ma kuidagi seda kanda, sest see on ju metallist ja pisike. Aga oi kuidas ma seda pisikest käekella viimasel ajal väärtustama olen hakanud. Aga sellegi poolest on vahetevahel tore, ka miskit suuremat kanda. Selle leidsin ma SIIT.

To be honest, I actully didn't need that one, but wanted some change. Even though my current watch has been doing it's job even better that it should, cosidering that acidentally I have been swimming with that for several times. Thanks to that the inner side is bit worn out, but it's still working perefctly. I actually got this when I was in sixth or seventh grade and my parents gave me this as a Christmas present. I remember when these silicon watches were getting popular, then it seemed strange to wear mine when everyone else were wearing these big ones. But now I really don't care and I have started to value my precious tiny metal watch. But sometimes it nice to wear something else as well, to make outfit more interesting. And this one I found HERE.


Uut veepudelit on mul juba ammu vaja olnud. Sest ausalt öeldes oli mul juba piinlik oma vana Equa oma kasutada, mille ma lõpuks lihtsalt  ära viskasin, sest see oli igat pidi kulunud ja tuhm. Ja nii siis saigi kiiremas korras uus otsitud ja sellega olen ma igati rahul. Teate, jube palju raha hoiab sedasi kokku. See kuu aega, mil mul pudelit polnud, läks ikka jube kulukaks iga päev kuskil vett osta. Selle leiate SIIT.

I really was in need of new water bottel. My old Equa was so worn out and dull that it was kind of embarrasing to use this. So I just threw it away and quickly ordered a new one. And I just love this one. You know, it saves plenty of money. The month when I didn't have a bottle I pasically bought water every day and it's getting kind of pricy that way. This one I got from HERE.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.