image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Film: The Mortal Instruments: City Of Bones

Ehk keegi veel mäletab, kui tegin postituse filmidest, mida sel aastal näha tahaksin. Olen kõik, peale ühe ära vaadanud. Ja viimane mida vaatasin oli ''Surmava arsenali'' esimene osa nimega Luude linn. Ja minu jaoks väärib see film kindlasti mainimist. Loomulikult olid ka teised nende seast head, aga seda võiksin kasvõi kohe veel vaadata. Ja ei saa ju mainimata kui ütlemata hea oli Kiirete ja vihaste viimane film, aga kuna enamik on ilmselt selle filmiseeriaga vägagai tuttav, siis mõtlesin, et ei hakka eraldi postitust sellest tegema. Ma kujutan ette, et paljudega minu filmimaitse ei kattu, aga ma olen lihtsalt totaalne fantaasiafilmide fänn, eriti kui seal on just midagi üleloomulikku.

Maybe some of you remember when I made a post about the movies I want to see this year. Well, I'm almost done with these. Few weeks ago I watched ''The Mortal Instruments: City of Bones'' movie. And this movie is just worth mentioning from that list and I can watch it again and again and again. Of course from that list ''Fast and Furious'' last movie is that kind of movie that you not get tiered of, but since most of people are familiar with it, I thought that I don't do post about it. 

Filmi tasub vaadata juba kahe suurepärase näitleja pärast. Peaosades on Lily Collins ja Jame Campell. Filmi peategelane Clary Fray ei ole just tavaline inimene ehk, siis nagu ma mainisin selles filmis on üleloomulikke asju, mis minu jaoks filmi just eriti põnevaks muudab. Loomulikult on seal ka aktsionit, armastust, natuke isegi nalja. Sisu ma siis kokku võtma ei hakka, sest postitus läheks muidu lihtsalt liiga pikaks, kuid hea ülevaate saate kindlasti filmi trailerist. Ütleks, et see film vastas täielikult minu ootustele ja ma kindlasti ei kahetse selle vaatamist. Tundub, et mul polegi filmi kohta ühtegi halba sõna öelda. Tubli töö Harald Zwart ja imelised näitlejad.  Pigem tekitas see nüüd suure tahtmise ka see raamatusari läbi lugeda, seega on ilmselt üks väike jõulusoovike olemasgi. 

The movie is worth watching even only because of it's cast. Ant it's like bonus that the movie is so good. Haha, ok the cast is bonus which makes this movie especially good. The main character Clary Fray, who isn't exactly just ordinary girl, is played by Lily Collins and Jamie Campell is playing the other important character Jace. From that movie you can find action, love and even bit of fun and of course supernatural things, which I love, love, love. I'm not going to talk about blot, that way the post going to be just too long, but the trailer gives you a good overview of that. The movie was exactly what I was expecting and I think I don't have anything bad to say about this. Good job Harald Zwart and the amazing cast. Now I definitely want to read these books, so I guess it's first thing in my Christmas wishlist.


Ja ikka ja alati leiab need kõige paremad laulud ka filmidest, nii et siin ka mõningad lood, mis leidsid järgmisel päeval tee minu playlisti.

And always the best songs you will find from movies, so some of good snogs found. their way to my playlist.

Jetta - Start A Riot

He Is We  - All About Us

Colbie Caillat - When The Darkness Comes

Demi Lovato - Heart By Heart

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.