image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Kauneid jõule!

Kauneid jõule kõikidele armsatele lugejatele!
Merry Christmas to my dear followers!

Google täiendas jälle armsasti mu pildikesi :D // Google added again that awesome effect to my photos :D








Ja seekord otsustasime piparkookide asemel hoopims muffinite kasuks.
And this time I decided to make some muffins instead of ginger breads. 

Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. Juba teist postitust järjest ma ei saaa aru, et misasja.. google lisas ise? kuidas ja misasja :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ka aru ei saa kuidas ta need lisab, aga kui olen siia pildi ära lisanud, siis tuleb meile teade, et pildile on lisatud efekt. Kõikide piltide puhul see pole nagu toiminud, aga selle lumesjupildi ja kuuse pildi puhul küll. Nagu esimesel pildil on, et see, et tuled vilguvad kuusel pisut :D Ja siis ma lihtsalt teisaldasin pildi blogi kausta ja vahetasin siis vilkuva vastu välja. ( Muidu see salvestub kuhgi eraldi kausta). Ju google vist lisab neid efekte kuidas heaks arvab või ma ei tea mille järgi automatselt neid pilte valitakse ja infot ma ka väga pole selle kohta leidnud.

      Delete

Powered by Blogger.