image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Masterpieces, well maybe not

Nonii, siin siis minu kahe viimase kuu suurimad ajaröövlid. Eks need ole vähe ligadi logadi, oleksin tahtnud küll paljud detailid teisite teha, aga ma jäin suht ajahätta. Mingi hetk olid mul kõik neli tööd pooleli. Harilikuga läks eriti kaua, värvidega andis rohkem mängida ja sai kiiremini. Ideaalis oleks maalidki pidanud nelja tunniga valmis saama, aga mul läks neid tunde ikka kõvasti rohkem. Aga oma viiekese sain ilusti kätte, nii et selles suhtes olen rahul. Nii, et kui kellelgi on plaan jätkata õpinguid TKTK tekstiiliteaduskonnas, siis teate, mis teis ees ootamas on.

So here are my works which took all my free time last two months. Yes, these aren't perfect, at least I find so many things which I don't like and want to change, but I didn't had time for that. Our teacher wanted us to finish one painting with four hours, but it took lot more time. But still I got my one big five, so on that point of view I'm totally okay with it.
 

 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.