image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

First touch of Christmas

Tegelikult oli mul täna plaanis hoopis teine postitus teha, aga kuna ma suutsin eile oma mälukaardi panna nii kuskile ära, et ma lihtsalt ei leia seda üles, siis jäid ka pildid tegemata. Aga mõtlesin, et jagan teiega pilte pisikesest Emilyst, keda paar päeva tagasi pildistasin ja täna katsetasin õige pisut ka photoshopi nende peal. Aga kuna ma seda eriti veel kasutada ei oksagi, siis mängisin natuke ainult valgusega. 

Actually I wanted to make another post today, but I yesterday I put my memory card to somewhere and now I couldn't find it, so I didn't had a chance take the pictures I wanted. So I decided that I show you these pictures of little Emily, which I took few days ago. I tried to use a little pit of photoshop, but I don't know the right way to use it yet, so I only played with light.






Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. Eile ma hakkasin youtubest videosid vaatama, aga enamus räägivad alguses nii pikalt, et ma tüdinesin ära ja hakkasin ise avastama :D

    ReplyDelete
  2. oh kui vahva väike põnn :)

    http://www.beautysteffi.blogspot.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.