image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Exams, exams, exams....

Mis siis, et homme juba füüsika eksam ees on, leidsin mina paremaks tegevuseks hoopis oma kassi veidi pildistada ja filmida. Eks see aita mul füüsika eksamit kõige paremini teha ju. Ausalt mul ei ole lihtsalt mingit motivatsiooni seda õppida, sest see on lihtsalt nii keeruline ning ei paku mulle aboluutselt mitte mingit huvi. Kui gümnaasium läbi sai, siis lennutasin kõik oma füüsika asjad ahju poole ja olin rõõmus, et ma ei pea enam mitte kunagi sellega kokku puutuma. Aga ei oh imet, loomulikult on meil seda ühel semestril olema. Ja kõige tipuks nüüd veel eksam ka, ausalt ma olen viimased kaks nädalat õpikut lugenud ja kokkuvõtet omale teindu ja omale kosnpekti ümber krjutanud, sest me pidavat seda kasutada saama, aga ikka on mul tunne, et ma ei oska no mitte midagi ja kukun läbi lihtsalt sealt.  Ega muud vist midagi kui homme peab veel hommikul rongis kõvasti tuupima ja lootma, et need küsimused nii hirmus keerulised poleks.

Tomorrow I have physics exam and what I do? Take pictures of my cat and filming him. That's exactly what you have to do when you have exam coming up. Honestly I don't have any motivation to study, it's just so difficult and I really don't think anything of physics. It's just so boring for me. When I graduated high school I threw all my physics thing away and thought that I'm never ever have to do anything with it. But well, what a joy when I discovered that we have physics on our first semester. And now the exam. I have been studying it for weeks now, every day something and I still feel that I'm going to fail, even tough we can use our notes. I guess that I only have to hope that these questions won't be that hard.










Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.