image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Instagram detsembris

Veel tükike aastast 2013. Väike ülevaade ka minu detsembrikuu toimetustest instagramist.
Last piece of 2013. Little overview of my instagram December

Loomulikult algas kuu kodu dekoreerimisega. // Month begun with decorating home.

 Linna peal kohtas ka armsaid kuusekesi. // Walking it the city we saw these cute Christmas trees. 
 Küüntel võiski vaid glitterlakke kohata. // This month I only wore glitter nail polishes. 


Detsember oli tööd täis ja seda nii Pärnus kui Tallinnas. Lisaks sain töö juurest veel selle armsa pakikese. // Month was full of work both in Pärnu and Tallinn. And from work I also got this sweet Christmas present.


 Jõulud on tore põhjus sugulasi külastada, olin juba unustanud milline nurrumootor mu vanaema kass on. // Christmas is great reason to visit relatives. I almost forgot what a huge purring motor my grandma's cat is. 
 Loomingut ka väheke, kui tina valamise puhul seda väga olla ei anna. // A bit of creation too, but I guess that pewter casting isn't that much of creation.
 Selfies.

Minu esimesed glasuuritud muffinid ja detsembris ilma glögita ju ei saa. // My first cupcakes and in December without mulled wine would be wierd.

Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. Inglise keeles glöggi polegi, kuna see on põhjamaade värk - Glögg öeldakse ka. Aga hõõgvein on ilusasti olemas - mulled wine :) toredad pildid!

    ReplyDelete
  2. Ma tükk aega otsisin tähendust, aga hõõgveini peale ma ei tulnudki.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.