image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

New In - Reserved, Seppälä. New Yorker, Takko

Jaanuari alguses mõtlesin just, et oi ma olen tubli olnud ja polegi riietele raha eriti kulutanud paari viimase kuu jooksu. Kui siis vaid hädavajalikule. Ja no nüüd, kui Jaanuaris kõik need suurepärased soodustused on ei saanud ma kohe kuidagi kui pidin ühtteist uut ostma. Aga kuna ma olen esimese semestri jooksul hea hea tüdruk olnud ja selle üsna edukalt läbinud, siis võib ju ennast premeerida. 

In the start of the January I thought that I have been so good and haven't spent any money to clothes for months. Maybe only things that I really needed. And now all these discounts, well I just couldn't hold myself back and bought some new thing. But I have been good good girl at school and passed first term pretty well, so why not?

 Midagi sellist olen juba pikemat aega tahtnud ja kui ta juba 16€ maksis, siis võis ju ära osta :) Pärit on see Reservedist.
I have been wanting one like this for a long time and now it cost 16 € so I bought this :) It's from Reserved.
 Esimesed kõrvarõngad on Expressionisist ja maksid 1€ ristidega kõrvarõngad ja käekätte mõlemad on H&M-st, kõrvarõngad maksid 1,95 € ja käekett 3€.
First earrings are from Expressions, these were 1€, earrings with crosses and bracelet are from H&M and earrings cost 1.95€ and bracelet 3€
Mu vana jumestuskreem sai täpselt õigel ajal otsa ehk just siis kui Maybelline oma uue jumestuskreemiga välja tuli, selle ostsin prismast ning maksis see 12.99€, ripsmetušši tellisin orifalmest ja maksis see miskit nelja euroga.

My old foundation ended just the time when Maybelline came out with their new foundation and I bought it from Prisma and it cost 12.99€ and the mascara is from Oriflame and it cost something around four euros. 

 New Yorker - 4.96 €

 New Yorker 4.95 €
Kuna mu eelmised kõigest kaks kuud vanad saapad läksid lihtsalt katki, siis oli hädasti uusi vaja, nii ma siis ükspäev otsisin pea pool päeva saapaid omale ja lõpuks leidsin need New Yorkerist 19.95 € eest.

My last boot, which I bought two months ago just broke, so I needed quickly new ones. So that day half of my day I spent looking for new boots. Finally I found these ones from New Yorker and these cost 19.95€

 Kas see märkmik pole mitte armas? Mina ei suutnud sellele igatahes vastu panna. Ostetud sai see Rimist 9€ eest. Ja ühtlasi käisin ja kulutasin oma kinkeaardi ka ära ja sain omale head lugemist koju.

Isn't this notebook cute? I just couldn't and had to bought this. It's from Rimi and cost 9 euros. And I also spent my giftcard, now again I have something good to read.

Selle leidsin Humanast 1€ eest.
This I found from Humana and it cost 1 €.


 Nii täna mina läksin siis Takkosse, et osta omale need pehmed sokid ja nii muuseas jäi silma ka see suur kampsik. No ja kuidas ma ta sinna poodi jätan, kui ta on lihtsalt nii ütlemata mõnus? Sokid maksid 2.99 € ja kampsun oli 9.99€

So today I went to buy these soft socks from Takko and I came away with socks and a sweater. I mean how could I leave this there it it's just so so cozy and warm? Socks cost 2.99€ and sweater cost 9.99€

Nii ja kuna Takko kõrval oli Seppälä, siis mõtlesin, et käin siis sealt ka juba korra läbi ja ära tulin nende pükstega, kuna need olid lausa -70%, seega maksin nende eest vaid natuke üle10€

So and because Seppälä were right next to the Takko I also went there and came away with these jeans, cause these were -70%, so I only paid 10 € and some cents.


Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. Väga head leiud - jakk on mõnusat tooni ja saapad ka vahvad. Proovisin ise ka viimaseid aga kuidagi kõvad ja ebamugavad tundusid, nii et minust nad maha sinna poodi jäidki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh jah, ma olin nagu väike õnneseen, kui need leidsin, kuna mul suur jalanumber, siis jalatsite leidmine on alati üks paras peavalu. Kuid täna ma juba kahetsen, et ma need ostsin, sest eile ma vikasin just tšeki minema, kuna vaatasin, et 14 päeva sai täis ja täna läksid need täpselt sama moodi katki, kust eelmisedki.

      Delete

Powered by Blogger.