image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Some voices are just so good that you listen again and again and again......

Ma usun, et enamus teavad teist Lea Michele kõige paremini ''Gleest'', kus ta ka mulle oma imelise häälega silma jäi. Ütleme nii, et kui alguses sai sarja sarja pärast vaadatud, siis mingi aeg vaatasin ma seda laulude päras ja nüüd polegi seda enam eriti jälginud, kuna rõhk on nüüd rohkem uutel näitlejatel ja teda saab seal üsnagi vähe kuulda. Tegelikult teine iskik on veel ,kelle hääletämber mulle seal väga meeldib, Darren Criss , aga see selleks praegu. Tegelikult oli postituse eesmärk jagada teiega Lea Michelle kahte enda laulu, mis veelgi parem need on pärit tema uuelt ja ühtlasi esimeselt albumilt, ma kohe ei suutnud neid teiega jagamata jätta, sest ma olen üsnagi vaimustuses nendest lauludest hetekel.

I believe that most of you know Lea Michele from ''Glee'', where she caught my eye due to her amazing voice. What can I say, in the first place I watched ''Glee'' because of the storyline, but well I think it was in the beginning of the third season when I watched it because of the songs and now I haven't watch it, cause a lot is around new character and we can't hear her singing that often. Actually there also another voice, which I really really like and it belongs to Darren Criss. But the reason I'm writing about this is that Lea Michel is coming out with here new and also first album and two song from that we can already listen. And I really really like these two, so I just wanted to share these with you too.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.