image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Instagram juulis

Kelly Sweet - Ashes Of My Paradise


Kuigi juuli oli tegelikul tüks töisemaid kuid, siis mahtus sinna vahele veel kõike head. 

Even though July was full of work, I also had a plenty of good time. 

Mina kui põline maalaps, ikka ei suuda suvel kuidagi ilma valminud vilja ja heinamaata. Viimane on eriti hea, kui see on äsja niidetud, sest see lõhn on imeline, mis tuletab kohe lapsepõlve meelde. 

Me as a country girl, can't be without crop and meadow. The last one is especially enjoyable, when it's haymaking time, because it smell so so good, and reminds me childhood.

 Kuigi soojad ilmad on meeletult mõnusad, siis meeldib mulle ka vihm, sest siis on põhjust mõneks ajaks sarjade maailma sukelduda või välja minnes oma lemmikud retuusid jalga tõmmata. 

I really do love warm weather, but as well I like rainy days, because then there are reason to stay in and watch some TV series, or when I'm going out I can wear my favorite leggings. 


 Jah, see suvi olen suutnud ennast tagasi ehete lainele viia. Oh ma olen nendesse kividesse lihtsalt armunud. 

Yes, this summer I have been making jewelry again. And oh, I just love these gems so much.

Ja raamatutele ei suuda ma viimasel ajal kuidagi ei öelda. 

And latley I can't say no to books. 

Ja hommikud on alati äärmiselt mõnusate ilmadega olnud. 

And mornings have been with magical moments. 

Lisaks ehete valmistamsiele, sai ka mõned üle pika aja tellitud.

Ordered some jewelry for myself as well.

Sellest põnnist ei suuda ma kuidagi eemale hoida.

Can't stay away from this sweetie.

Ja eks mõni selfi eksib ka ikka mu instagrammi ära. 

And yes, in my instagram you can even see selfies sometimes.

Siin on nüüd kindlasti parim osa kuust. Ostsin oma isikliku õmblusmasina ning pileti James Arthuri kontserdile ning kõigele lisaks tuli üllatusena võit Do-Dolce blogist.

And here is best part of the month. Finally bought myself my own sewing machine and a ticket to James Arthur concert. And I was lucky and won Do-Dolce giveaway.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.