image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

My nail polish collection

Suve lõpp on alati selline aeg, kus ma hakkan oma kappe ja sahtleid korrastama, et kõik ebavajalik minema vista või ära anda ja natuke kuskile ruumi juurde saada. Ja nii vähe kui mul neid vabu päevi tiheda graafiku vahele ajagub, tegin algust peeglikapiga. No ja lõpuks sai kõik oma küünelakivarud korralikult üle vaadata. Päris paljud leidsid oma tee prügikasti, sest nii mõnigi neist oli veel ajast kui ma olin ehk neliteist. Igatahes, siin on alles jäänud lakid on ja on ilmselge, et Maybelline Colorama lakid on mu lemmikud.

The end of the summer is always that kind of time, when I start with bigger kind of sorting in my closet and drawers. Well I don't have much free time. But as much as I can get right now, I started with the mirror cabinet - not the kind you use in bathrooms, but the one which I have under the mirror. I'm so clad that I finally did some inventories in my nail polishes, because some of them were from the time I was 14 or something around that. So here are the ones which I still use. And obviously I can say that Maybelline Colorama nail polishes are my favorite. 








Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. OMG... Neid on nii palju. :D Ja minu esimene mõte oli, et kas sa neid kõiki ka kasutad? Aga teine mõte jooksis kohe juurde, et tahan kaaa! :D Mitte, et ma teaks, kas ma ise kõiki kasutada jõuaksin. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ausalt öeldes ma ei saanud enne ise arugi kui palju neid tegelikult on. Aga kui sedasi üles rivistada, siis tundub neid ikka päris palju. Ja kuna mul on enamasti kogu aeg lakk peale ja kui vähegi aega on, siis teen miskit küüntele, nii et üldiselt leivada enamus kasutust.

      Delete

Powered by Blogger.