image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Some more gems

Kes minu ehete lehel pilgu peal on hoidnud, on ilmselt neid kahte käeketti juba näinud. Kuid, kes pole, siis mõnda aega tagasi said mu ketivarud täiendust, mis tähendas, et sain jälle miskit uut nokitseda. Ja seekord siis jälle, miskit fluoriidist kividega. Tegelikult on mul  ka uusi kive tellitud, nii et ma ei jõua ära oodata, millal nad saabuvad. Keegi teab kaua Taist pakid tulla võivad?

If you keep eye on my jewelry page, you probably have already seen these bracelets. But if not, then here they are now. About week ago I finally got some more chain, so I could do something again. And again I used some gems. Actually, I ordered some new ones, so now I can't wait when my package will arrive. Anyone know how quickly packages come from Thailand to Europe?

 



Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

  1. Häli! Kuidas ma su ehteid polnud varem näinud!? Need on nii ilusad ja hingega. Minu erilised lemmikud on roheline ja lilla fluoriit, ning nüüd ma tean, mis kingituse ma endale varsti teen. Loomulikult, siis kui olen selle ära teeninud. :D

    Edu sulle vahvate ehetega!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.