image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

365 days 50 books

Ma ei tea, kui paljud teist teavad lehte Goodreads, kuid ise avastasin selle lehe umbes pool aastat tagasi ning olen sinna sujuvalt märkinud raamatuid, mida lugenud olen ja mida lugeda tahan. Ning ühtlasi on see hea abimees uute raamatute leidmiseks. Aasta alguses lehte külastades aga jäi mul pealehel silma katsumus, kuhu sai kirja panna raamatute arvu, mis sa aasta jooksul läbi lugeda tahad. Mina võtsin oma eesmärgiks 50 raamatut, mis tundub võrdlemisi reaalne arv ehk siit siis minu teise aasta eesmärk on lugeda rohkem raamatuid.

I don't know how much of you are familiar with the page called Goodreads, but I discover the page about a half year ago. It's good place where to mark the books which you have already read or which you want to read in future and also it helsp to find some new books. In the beginning of the year I find a challenges on their page and my goal is to read at least 50 in this year. So here is my second goal for this year. 





Siia ka list, mida ma kindlasti lugeda kavatsen ja eks ülejäänud 10 raamatut kujunevad aasta jooksul välja.

And here is the list of the books I definitely want to read and other 10 others of the 50 I will figure out trough the year.

Maggie Stiefvater, Sinner
Kass Morgan, Day 21
Veronica Roth, Divergent trilogy
Veronica Rossi, Into th Still Blue
James Dashner, The Maze Runner trilogy
Becca Fitzpatrick, Hush, Hush saga
Kami Gracia, Caster Chronicles
Lauren Kate, Fallen saga
Lili St. Crow, Reckoning
Cassandra Clare, The Mortal Instruments books 2-6
Scott Speer, Immortal City trilogy
Jocelyn  Davies, A Beautiful Dark trilogy
Elizabeth Norris, Unraveling and Unbreakable
Mary E. Pearson, The Remnant Chronicles
Katarina Leno, The Half Life of Molly Pierce
Amanda Hocking, Kanin Chronicles

Share this:

CONVERSATION

1 kommentaari:

  1. Mulle väga meeldib see sait ning kasutan seda pidevalt, sealt leiab väga häid raaamatu-soovitusi ka alati! Eelmisel aastal lugesin ära 36 raamatut ehk 3 raamatut ühes kuus ja olen väga rahul :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.