image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Portrait #2

Ja siin on nüüd teine portree, mille ma veel aasta lõpus sõbrannale tegin, kes soovis pilti, mis Iirimaale tagasi minnes sealsele perele kingituseks viia. Kindlasti oli see üks pilte, mille joonistamise puhul oli mul mitu korda mõte, et ma annan alla, sest naise näojooni oli ikka väga raske paika saada. Kokkuvõttes alustasin ma seda pilti neli korda, kuid lõpuks jäin siiski esimese juurde. Ja nagu ma sõbranna käest tagasisidet sain, siis sealsele perele oli see meeldinud, seega tundub, et sain siiski hakkama.

And here is another portrait, which I made for my friend who came to Estonia for Christmas. She asked me to draw a portrait of the family she is staying with in Ireland. While I was doing it I felt that I'm going to give up, because I couldn't get woman's face right. So I started this drawing for four times, but still sticked with the first one. And as I got the feedback that they liked it, seems like I finally got it right. 



Share this:

CONVERSATION

2 kommentaari:

Powered by Blogger.