image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

RandRilu ILUBOX ''Christmas Magic''

RandRilu on välja tulnud oma teise iluboxiga nimega ''Christmas Magic'', mis on justkui veel üks jõulukingitus. Kui mul oleks aega olnud sellele varem järgi minna, siis olekski ma selle täpselt jõuludeks kätte saanud, kuid õnneks jõudsin enne aastavahetust nende salongist läbi käia ja pakikese enne maale minekut kaasa haarata. Ja ütlen juba etteruttavalt ära, et olin jälle oma karbi sisuga väga rahul. Kuid kuna kõiki asju ma veel katsetada ei ole jõudnud, siis kindlasti selle kuu jooksul annan ka kokkuvõtva ülevaate, mis ma ise toodetest arvan, kuid seniks kiire ülevaade, mis täpsemalt karbis leidus. 

RandRilu came out with their second beautybox and I'm really pleased with the things which where inside it. But I haven't been abel to try all the things yet. So as soon as I have done that I will tell you my opinion about the products as well. But for now quick overview what was inside my box. 



Esimese asjana karpi sisu uudistama hakates jäi näppu maiustus, mille kohta ma mõned päevad tagasi lugesin, et see on hoopis kuuma šokolaadijoogi valmistamiseks, kuid kuna ma seda tol hetkel ei teadnud, sõin ma selle niisama ära, mis muideks oli ka niisama hea. Maitses isegi paremini kui tavaline šokolaad.

Oriflame Masqurade Tualettvesi (50 ml) - 18,90€
Esimene sõna, mis mul seda lõhna nuusutades tuli oli ''wow''. Seda loomulikult selle tõttu et lõhn ise on hea. Kuid rohkem selle tõttu, et inimesed, kes pole mind elus kordagi kohanud on suutnud ankeedi põhjal karpi pista täpselt sellist stiili lõhna nagu mulle meeldib. Lõhn on just piisavalt magus, et mulle meeldida ja samas ei ole ta jällegi liialt läilalt magus. 

Decleor 24-hr Hydration-Activating Rich Cream (10 ml)
Intensiivselt  niisutav rikkalik kreem, mis sisaldab kolme suurepärast eeterlikku õli - muskuse roodiõli, avakaado ning soja õli. 

System Coiffeur NewGen Regenerating mask (10 ml)
Regenereeriv, vananemisvastane ning raviva toimega hooldus kõikidel juuksetüüpidele. Mask tuleb kanda rätikuivadesse juustesse, lasta sel mõni minut imenduda ning seejärel loputada. 

Tahe Keratin Gold shampoon (100 ml) - 3.40€
Kuivadele ning kahjustatud juustele mõeldud shampoon, mis  sisaldab aktiivset keratiini ning on soolavaba. Muudab juuksed siidiseks, pehmeks, lisab neile volüümi ning muudab juuksed kergesti käsitlevateks.

Costal Scents meigipintsel - 2.50€
Pintsel on sünteetilistest karvadest.

Lisaks on nad tellimise ka nüüd lihtsamaks teinud ning iluboxil on nüüd täitsa oma veebileht. Boxiga lähemalt tutvuda ja seda tellida saate SIIT.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.