image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Artistry Hydra-V niisutav mask

Märtsi alguses või oli see äkki isegi veebruari lõpus, sain ma ühe pakikese Amwaylt, kus oli peidus Artistry Hydra-V sarja lisandunud näomask. Eelnevalt olen sellest näohooldusarjast rääkinud SIIN. Nüüd aga on sarjas uustulnuk, milleks on näonahale täielikku veevarustust pakkuv niisutav mask, mis sisaldab endas Norra fjordidest pärit vett. Pakkis on viis näomaski, aga enne kui ma pilti jõudsin teha, suutsin ma loomulikult juba ühe ära kasutada.

In the beginning of March or maybe it was even an end of February when I got a package from Amway, where I found Artistry Hydra-V moisture masks for face. I did talk about Hydra-V line back in last year and you can find this post HERE. Now this it's newest product is moisturising facial mask, which are including waters from Norweigian fjords. Package includes five masks, but before I could take pictures I already used on.


Päris põnev kogemus oli, sest ma pole sellist lehe tüüpi maski kunagi kasutanud. Muidugi esimese korraga ei saanud ma aru kumb pool see näo vastu siis ikkagi käib. Aga lõpuks olin ma ikka nii tark ja otsisin pakist üles ka kasutusjuhendi. Kõigepealt tuleb eemaldada siis õhem kate ning seejärel maskileht näole asetada ja siis eemaldada paksem kate ning seejärel tuleks veel täiendavalt maski vastu nägu natuke siluda. Peal hoidsin ma seda kuskil 15 minutit ja seejärel võtsin selle ära. Nägu jääb alguses küll pisut märjaks, kuid see imendub natukese aja jooksul ilusti nahka, mille järel nahk tundub äärmiselt värske. Ja tegelikult teeb asja äärmiselt mugavaks ju see, et seda ei pea pärast maha pesema. Mina olen alati hädas sellega, et kui maski kasutan siis on juuksed ka loomulikult koos, aga sellega seda probleemi pole. Ja näost ära see ka ei kuku, mida ma alguses kartsin, nii et igati super toode.

It was pretty exciting experience, sine I haven't used these sheet style masks before. Well at first I didn't quite understand which side shouldI put  against my skin, but then I figured it out by reading  a manual. So first you have to remove fine mesh then put it on your face. Next step is removing thicker mesh and then you can press it a little bit more against your skin. I left the mask on for 15 minutes and then removed it. At first face is covered with a little bit of liquid, but it is absorbing into skin pretty quickly. In the end my face felt so fresh. It's actually really comfortable since you don't have to wash it off. When usuing usual masks, somehow a lot of it ends up in my hair, but with this I don't have this problem. At first I was afraid that it might fall of, but it didn't, so it is a really good product.


Kuigi ehk hind on viie maksi eest ikka küllatki krõbe,kui ma õigesti nüüd mäletan, siis oli karbi hind 35€ . Kuid tegelikult on mask ise ju igati hea. Ja erinevalt näokreemist sobis see küll suurepäraselt ka minu rasusele nahale.

But the price for that is pretty high, if I remember right one package with five maksas was 35€. But the masks itself  are really good. And unlike the facial cream, which didn't fit for my oli skin, it did really well. 

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.