image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Ilm, miks sa teed nii?

Eks enamus on kursis kui soe ilm täna oli. Või õigemini jätkus seda soojust siiski pooleks päevaks. Viimasel ajal on mul hommikuti kombeks aken lahti teha, sest no täitsa õhupuudus tundub toas olevad. Igatahes kui enamus hommikud tuleb sealt pahvakas külma õhku näkku, siis täna seda ei juhtunud ning tundus, et vast on aeg nahktagi jälle selga ajada. Muidugi ma olin endaga igati rahul, kui sain kooli jalutada ja mul polnud kuskilt otsast külm. Päev muutus aina soojemaks ja koolist tagasi ühikasse jalutada oli eriti hea tunne. Selline hiliskevadine tunne tuli täitsa peale. Mis siis, et ükski puu ega põõsas veel roheline pole.

I believe that most of Estonian know how warm today was. Well it was like that  for about half a day. Lately I have been opening my window every morning when I wake up. Usually a punch of cold air is greeting me, but today it wasn't. So I assumed it is right time to take out my leather jacket. Everything was perfect  and it felt so goot to walk to school when it's warm and it felt like a late spring. Even though yet we don't have any leaves on trees.


Veetsin siis üks tunnikese tuba kraamides endal aken pool pärani lahti. Siis otsustasime sõbrannaga aga ühe Paavli kaltsuga ringi teha ja pärast sööma minna. Jälle oli igati mõnus õues jalutada, sest sooja oli lausa 17 kraadi, nii et sai lausa lahtiste hõlmadega ringi käia. Seda lõbu oli aga seniks kuni kaltsukast tulema saime, sest vihma hakkas sadama. Olgu vihm vihmaks, vähemalt polnud külm. Tõttasime siis kiirelt trammile, et Boheemis üks mõnus soe jook juua ja õhtust süüa. Nii enne seitsest siis uuesti trammile sättima hakates oli rõõm näha, et vihmasadu järgi oli jäänud. Aga oi oi, kui külm järsku oli. Mu hambad plagisesid ikka jupp aega, enne, kui ma sellest külmast üle sain.

Later I got back to dormitory and then we decided to make one second hand tour and after that have a dinner. Since it was getting even more warmer outside I changet my thick cardigan to thinner one. And there we went. It was about 17 degrees so it was totally okay to unzip tje jacket. But we didn't have this nice weather for long, when we left second hand, it started to rain. It wasn't cold though, so it wasn't that big of a deal. So we hurried to Boheem where we had one hot drink and a dinner. But when we left there it was totally freezing outside. My teeth were chattering for a while.


No siis ma kirusin ennast küll, sest ei pannud ma ei kindaid ega mütsi kotti, mis oleks asja palju paremaks teinud. Ja ennist ühikas käies vahetain paksema kampsuni veel õhema vastu välja, sest no palav oli. Ja eks ma siis seal trammipeatuses tükk aega vingusin, kuidas mul võiks need kõik eelnevad olla ja talvejope ka veel. Aga no ilmselgetl oleks ma oma talvejopega selle soojaga lihtsalt haudunud. Aga ilm miks sa ometi nii teed? Ma ei saa ju poolt riidekappi päev läbi kaasas kanda, et sinu tujude järgi olla. Igatahes praeguste ilmadega saab mõistus täiesti otsa, mida selga panna ja mida mitte. Ei taha ju, et külm oleks. Ei taha, et palav oleks. Ja lõpetuseks võiks ikka meenutada, et vanasti oli sellise ajaga ikka ilm soojem ja rohi rohelisem - nii nagu ta ikka kipub olema.

On that second I tought how stubid I was to choose leather jacket. I whined for a while that I whish to have my hat and gloves and winter jacket. But on the other hand winter coat would of been too much when it was like 17 degrees. But weather why are you doing that? I can't take my whole closet with me, just in case you decide to change so constantly. With this kind of weather I never know what to wear. In some moments it so warm and yet a bit later it freezing. And like they always say old times were good times, since the grass was greener. Well in that case, years ago by this time it was already much warmer outside.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.