image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Uus ripats - ametüst

Möödunud aastal Viljandi hansapäevadel ostsin omale kaelakee tarbeks ühe ametüstist kivi, aga miskit moodi unustasin selle täiesti ära ja nii ma selle ükspäev nüüd leidsingi. Alles paberkotis ja täitsa puutumatu. Nii sai ka kiiremas korras traat ja tangid välja otsitud ja üks uus ripats jälle valmis tehtud. Seekord jätsin asja eriti lihtsaks ja traati kasutasin minimaalselt. 

Last year I bought myself that amethyst stone, to make myself a necklace, but somehow I totally forgot about that. So now I discovered that I have bought it and took out my jewelry making kit and made myself a new pendant. This time I used as little wire as possible to make it minimalistic. 

Tegelikult mul on ka üks ametüstist ripats juba, aga see on lihvitud kivi. Ja miskipärast meeldivad mulle need niiöelda toored kivimid rohkem. Aga üldiselt kui ma kuskil miskit kivi näen, mis mulle väga meeldib, siis on kuidagi raske ei öelda. Nii et mul on vaikselt omale juba kividest kaelakeede kollektsioon kujunemas. Kusjuures enamuse ajast kannangi neid ja vanad lemmikud massiivsed kaelakeed on kuidagi tahaplaanile jäänud.


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.