image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Oh need raamatud....

Nüüd ma söön oma sõnu, aga Klaarika blogis kommentaarides just mainisin, et ma ei loegi raamatuid enam väga eesti keeles, kuna Amazonist on neid hulga odavam tellida ja ma oleks kergelt öelda juba pankrotis, kui ma kogu aeg raamatupoest raamatuid ostma peaks. Nii, et ma olen inglise keeles lugedes nii ära harjunud, et eesti keeles lugemine on vahepeal isegi kohati naljakas. Aga eks harjume jälle ära. Igatahes olen oma leidude üle nii õnnelik, et pidin neid kohe teiega ja jagama.

Kuigi mulle alles potsatas terve hunnik Amazoni pakke järge mööda postkasti, siis üllataval kombel on need raamatud märkamatult otsa saamas, nii et täna kui ma Prismasse läksin, et süüa osta, siis lõpuks ma leidsin ennast hoopis Apollost ja oleks toidupoe peaaegu ära unustanud. Mööda minnes nägin, et miskid soodukad on, nii et pidin ikka sisse astuma, sest vahel võib sealt hea hinnaga häid raamatuid skoorida. Selle korra leidudeks oli lausa kolm raamatut. Tegelikult oli seal veel päris palju Minu sarja raamatuid hea hinnaga, mille oleks veel ära ostnud, aga no kõike ka korraga ei saa ju, sest siis vaataks tõesti mu pangakontolt varsti tühjus vastu.

Kõige esimesan jäi silma Maggie Stiefvateri raamat "Kaarnapoisid", mille tellimist ma olen juba ammu kaalunud, aga kuna hind sellel oli ikka väga hea - 3.79 €, siis ilma pikemalt mõtelemata see kätte mul jäigi. Maggie raamatuid olen ma enne ka lugenud ja need on mulle väga meeldinud, et selle suhtes on mul ka kõrged ootused. Tema teistest raamatutest olen varem juttu teinud SIIN ja SIIN. Teine raamat seal kõrval kohe oli youtuberite poolt palju kiidetud Ally Condie "Määratud" (appi ta nimi kõlab minu omale nii sarnaselt :D ehk on see märk, et mulle on see raamat ka meeltmööda). Raamat maksid 5.39 €. Ja viimaseks veel Liina Orgi "Minu Suriname", mille hinnaks oli 3,99 €. Nii et vahel ikka tasub raamatupoodi ka sisse astuda.



Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.