image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

TRUVIVITY by Nutrilite toidulisandid

Mainisin ühes postituses, et sain aprillikuus Amwaylt kaks pakki, ühe paki sisu näete te SIIN, kus tegin juttu Artistry kosmeetikatoodetest. Nüüd oleks aga lõpuks ometi aeg teha juttu ka Nutrilite toidulisanditest, mille postitus on piinlikult pikalt edasi lükkunud. Kahjuks ei saa ma kindlalt ülevaadet nüüd anda, kui hästi need nüüd ikkagi mõjuvad, kuna paraku tervislikel põhjustel pidin oma kuuri mõneks ajaks pooleli jätma. Seega jõudsin vaid pool kuuri läbi teha ja ülejäänud pool ootab aega, millal ma kindlalt tean, mis mu terviseporbleemi põhjuseks on. Ei, selleks need toidulisandid kindlasti ei ole, kuna nende muredega olen juba jõuludest saadik silmitsi seisnud, aga kuna nüüd tuli pikk ravimikuur ka peale, siis selle tõttu pidin lihtsalt igaks kümneks juhuks katkestama.

Antud toidulisandite komplekt koosneb kahest osast, joogipulbrist, mis tuleb klaasitäie veega ära lahustada ja päeva jooksul ära tarbida ning tablettidest, mis tuleb õhtul ära süüa. Nende lisandite tarbimise tulemusena peaks see parandama nahka sisemiselt, kuna sisaldab looduslikke ained, mis aitavad kaasa naha normaalsele toimimisele. 

Kui ma toimest ise sellise lühikese ajaga suurt miskit rääkida ei oska, siis räägiks üldpildist. Esiteks päris palju on panustatud pakenditesse ja üldisesse esmapilti. Pakendid on ilusad rohkeassinised, mida on pärast lausa kahju ära visata, sest kummagi pakki sees on ka pisike mõttetera ja tegelikult on karbid hästi korralikud ja tugevad, seega tegelikult saab neid pärast lihtsalt muude väikeste vidinate jaoks kasutada, seda enam, et need käivad nii mugavalt lahti. Tabletid on ära jaotatud kolmekümneks lehekeseks, millest siis üks leht on üheks päevaks. 

Tablet on selline suhteliselt maitsetu, kuigi pärast jääb väike järelmaitse suhu, mis mulle eriti ei meeldinud, kuid õnneks see kaob vett juues kiiresti ära. Selle eest on aga jook imehea maitsega, mulle meenutab natuke greipi või teiste tsitruseliste kombinatsiooni. Ehk kui oled selle veega ära seganud siis tulemuseks on imehea maitsevesi, mis sisaldab endas nii mõndagi kasulikku ja eks ta peletab natuke väsimust ka ära. Kui siin maikuus pidin kogu aeg väga vara tõusma, mis on minu jaoks tohutult raske. Veel enam on see raske, kuna kohvi ma ka enam ei tarbi, siis ütleks, et sel ajal kui seda tarbisin, ei olnudki hommikud nii hullud. Sest üldiselt kui ma nii kuue aeg tõusma pean, siis reaalselt energia tekib mul alles lõuna paiku, siis nüüd oli üheksa aeg juba energiat omajagu. Või vähemalt nii palju, et silmi ei pidanud vägisi lahti hoidma. Igatahes loodan, et saan peagi ka ülejäänud ära tarvitada, sest see joogipulber meeldis mulle küll väga.





Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.