image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Pliiatsid jälle kätte...

Kujutage ette seda vabaduse tunnet, kui sa ei pea midagi tegema. No ausalt öeldes ma ei oskagi sedasi olla. Ehk siis mu praktika sai läbi, mis tähendab et nüüd kaheks kuuks töölt vabad päevad ongi reaalselt vabad päevad. Aga ma ei oska enam puhata - ma olen nii harjunud juba sellega, et kogu aeg on miskit vaja teha ja täna hommikul olin päris nõutu, kui üles ärkasin, sest ma ei tednud, mis oma päevaga peale hakata. Nii ma otsisingi selle poolelioleva töö välja, et see siis täna ükskord ometi ära lõpetada. Loodan, et saan nüüs suve jooksul ikka rohkem pliiatseid ja pintsleid kätte, sest ausalt ma olen sellest nii puudust tundnud. Kes aga tahab mu joonistustel pilku peal hoida, siis võib piiluda ka mu sellekohast Facebooki lehte, sest sinna ilmub vahepeal ka poolikute tööde pilte. 

 


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.