image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

OOTD - Movie night

Mul oli plaanis täna hoopis teine postitus, aga.... Maale tulles ei viitsinud uut arvutit kaasa võtta, sest vana ajab siin asja ära küll, aga koos arvutiga jäi maha ka mälukaart - no nii tüüpiline, et ma unustan selle lihtsalt kogu aeg arvutisse. Seega jagan teiega hoopis outfiti, mis mul üleeile seljas oli. Arvestagem sellega, et riiete osas olen ma äärmiselt mugav inimene ja väga pingutada ei viitsi, sest teksad või retuusid t-särgiga on lihtsalt mugavaim kooslus, millest loobuda on raske. Ehk siis ma lõpuks, lõpuks leidsin omale uued mugavad püksid ja need pärinevad Lindexsist. Ja neid jalatseid olen ma juba mõnda aega ikka ja jälle New Yorkeris piilumas käinud ja nüüd läksin ja ostsin lõpuks ära, sest muidu ma oleks ilmselt kahetsenud, kui ma need ostmata oleks jätnud. Ülejäänud kraam pärineb kaltsukast ja nii mu uus äärmiselt mugav lemmik komplekt ka kokku sai. Ma võikski ainult seda nüüd kanda :D


Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.