image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

John Newman - Õllesummeril

Jõudsin ka mina elus esmakordselt Õllesummerile. Tavaliselt mind miski selle ürituse poole ei tõmba, sest mina ja alkohol ei ole just erilised sõbrad ja veel vähem meeldivad mulle joobes inimesed, nii et kuigi seal ehk muusikat nautida saab, siis üldpildis rikub ürituse minu jaoks ära see rahvamass, kellest poolte kõnnak ehk nii sirge enam ei ole. Kuid see selleks - sel aastal aga vedasin ennast ikka kohale, sest ei tahtnud sellepärast John Newmani kontserdist ilma jääda, mis muideks oli super. Kuigi siit ja sealt poolt tuleb ikka nurinaid, et lava oli väike ja show olematu, aga ma ei tea mind see üldse ei kõigutanud, sest laulja ja muusika olid ju head. Kuigi kontserdi lõpus oli mul tunne, et mu kõrv saab kohe surma, sest mingid tüdrukud kiljusid mu selja taga natuke liiga kõvasti. 

Ja muidugi Delfi artiklid kontserdi kohta on ikka nii-öelda omaala tipptase, sest artiklite põhjal võiks järeldada, et need suured arvustajad seal ise kohal küll ei käinud. Kõige parem oli veel see, et mulle jäid delfis ette kaks järjestikust artiklit, millest üks tegi kontsertid päris korralikult maha ja teine kiitis seda taevani. Ee, otsustage nüüd ära, kas teile siis meeldis see või mitte? Üks neist igatahes väitis, miskit taolist, et rahvas oli alguses nördinud, kuna alles kõige viimase lauluna sai kuulda suurt hitti "Love Me Again". No mina ei tea, mina kuulsin seda laulu lausa kaks korda - nii alguse poole kui lõpus. Tahtsin tegelikult siia täpse sõnastuse leida, aga tundub, et artikkel on kustamisele läinud, sest mina seda enam leida ei suuda. Nii et võib eeldada, et nad jõudsid toimetuses siis üksmeelele, et neile ikka meeldis see kontsert. 

Peale kontserti tuju oli eriti hea ja kodu poole nagu minna otseselt veel ei tahnud, nii et tegime paar tiiru ka ilmarattaga. Issand ma olin vist päris pisike põngerjas, kui ma viimati sellega sõitsin. No nii lahe oli :D Aga kojuminekust rääkides, siis taksot saada oli ikka praktiliselt võimatu, nii et hakkasime jala vaikselt kesklinna poole jalutama, aga kuna tee peale jäi ka sõbranna paar tuttavat ja nendega sai natuke lobisetud, siis nii kolme ajal õnnestus lõpuks üks takso ka saada, et koju minna. Nii et võiks öelda, et see aasta on mu suvi isegi korda läinud, sest miskit põnevat on juba olnud ka. Sest eelmine suvi oli mul ju ainult töö, töö ja veel kord töö, seega see aasta otsustasin natuke lõdvemalt selles osas võtta ja rohkem suve nautida. 




Aga kes veel kontserdil käisid? Kuidas rahule jäite?

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.