image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Artistry Pasific Lights

Juulikuus sain taaskord ühe paki Amwaylt, kus peitsid ennast Artistry Pasific Lights kollektsiooni tooted. Pakis oli kaks huuleläiget, lauvärvid ning täitepuuder. Kui ma neid huuleläikeid nägin, siis mu nägu läks kohe särama, sest kunagi oli Amwayl ka selline bränd nagu BeautyCycle, kes tegi neid samuseid huuleläikeid, mis olid mu lemmikud. Kuid miski pärast nad mõnda aega tagasi kaotasid kosmeetika vallas antud nime ära ja jätsid domineeriva Artistry alles. Ja rõõm on näha, et nad on need huuleläiked nüüd Artistry sarja sisse toonud.


Miks ma neid huuleläikeid taga igatsesin? Sest need on lihtsalt äärmiselt mugavad. Pakendi teisel küljel on peegel ja kui kork otsas keerata, siis hakkavad seal pisikesed LED tuled põlema ehk ma ei pea ekstra peeglit või head valgustust otsima, et seda peale kanda. Teiseks nende huuleläiked on mõnusalt piparmündised ja tekitavad sellise külma efekti huultel. Ja mulle nii meeldib see. Punane on selline mõnusalt särtsakas toon, mis on mul ka postituse lõpus oleval pildil peal. Ning sinine on kerge läbipaistev läige, mis on ideaalne igapäevaseks kasutamiseks. 



Lauvärvid on minu jaoks sellised minu mugavustsoonist väljas toonid, kuid kui peale kandsin, siis sain aru, et tegel on vahelduseks pruunidele ja naturaalsetele toonidele need päris mõnusad. Jällegi viimasel pildil on mul peale see kollakas ja roheline toon kokku miksitult. Pigement on neil selline õrn nagu mulle meeldib. Nagu ikka Artistry lauvärvide puhul ei kogune need vagudesse vaid pigem lihtsalt hajuvad pikema aja jooksul ehk ära. 


Ning viimaks 3D efektiga puuder. Tumedamad toone saab hästi kasutada kontuurimiseks, aga heledad vist minul väga kasutust ei leia, kuna mul niigi hakkab nahk kergelt läikima ja sellel puudril on kerge läige sees. Võib-olla lähevad heledad talvel paremini kasutusse, kui mu näonahk on kuivem ja läigi nii hullult. 



PS! Ilublogijad, kuidas te ainult huultest küll pilte teete? Mina igal korral lihtsalt ebaõnnestun täiega, nii et pilte vaadates tundub nagu mul oleks maailma väärakamad ja kõveramad huuled :D

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.