image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Palanga reis // Pärnu - Salaspils - Palanga

Mu kauaoodatud puhkus jõudis kätte ja sama kiiresti sai ka läbi ehk lõpuks oli mul viimase kolme aasta jooksul esimesed nädala aega reaalselt puhkust. Aga kui juuli alguses arvasin veel, et lihtsalt lebotan terve selle nädala maal, siis reaalsus oli hoopis see, et sõitsime Palangale. Tegelikult suve alguses  oli mul kindel siht selle puhkuse ajaks omale leida reis Kopenhaagenisse, Amsterdami või kuskile sinna poole, aga kuna ühtegi pakkumist mul silma ei jäänud, sest ilmselgelt hakaksin suvise reisi peale mõtlema liiga hilja, siis see mõte sai üsna kiiresti maha maetud. Aga ühel päeval Skypides, ema rääkis, et nad tahavad isaga Palangale minna ja kas ma tahan ka äkki tulla. Ja kui mul ju niikuinii puhkus tulemas oli, siis andsin ilma pikemalt mõtlemata jaatava vastuse. 

Nii me kolmapäeva varahaommikul oma teekonda alustasimegi. Alguses kaalusime tegelikult bussiga minemist, aga kuna Riiast oleks edasi läinud miksobuss, mis minu arvates on üks ebamugavaimaid sõiduriistasid, siis otsustasime siiski auto kasuks. Pealegi tuli lõppkokkuvõttes autoga sinna sõit hoopis odavam kui bussidega. 

Vahpeal tegeime Lätis tee ääres peatuse ja läksime sirutasime mere ääres natuke jalgu. Kuigi vesi oli minu arust ikka päris külm. Ning hiljem lõunatasime väikeses linnakeses nimega Salaspils. Ning sealt edasi võis sõit Palanga poole jätkuda.






Õhtuks Palangale jõudes viisime oma asjad ja auto ööbimiskohta ja edasi läksime linna peale toidukohta otsima, kus õhtust süüa. Esimene teeots kust natuke edasi lajutasime viis meid aga otse mere äärde ja näes seda mõnusat tormist merd olnud minul tühi kõht kadunud, sest esimene mõte oli ikka, et issand siit saab häid pilte ju. Kuna aga üsna kiiresti hakkas seal külm, siis liikusime kollaste laternatega peatänavale, kus lõpuks ka ühe lahtioleva söögikoha leidsime. Meie imestuseks olid kolmapäeva õhtul paljud kohad juba kinni võid olid köögid juba suletud ja kell oli alles kaheksa. Aga too toidukoht just suurem asi ei olnud. Söök oli küll söödav aga oma hinda see küll väärt ei olnud. Ma ei saa aru miks tehakse riis toidu kõrvale vesimage? Ja ei mingit kastet? Minu kiievikotleti seest tuli õnneks sulavõid, mis tegi riis söömise talutavamaks, kuid teised tellisid kanašaslõkki, kus kõrval oli seesamune vesimage riis ja törts ketšupit. Ja kokku kolme pooleldi maitsetu toidu eest tahtsid nad pea 40 €, see on ju puhas röövimine, arvestades, et järgnevatel päevadel teistes kohtades saime imehead toitu ja seda imeodavalt.







Kuna olime päevasest reisist üpriski väsinud hakkasime tagasi ööbimiskohta jalutama ja juhuslikult sattusime muusikapurskkaevu äärde, millel tol hetkel tasuta show peal oli. Me olime ikka parjalt vaimustuses sellest. Muidu aga enamus ajast saab sealt sõnumiga lugusid tellida. 




Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.