image2

SMAYLEST|BLOG BY HÄLY KONT

Farmi piimatooted

Natuke aega tagasi tegin juttu Farmi jogurtismuutist, mida saate lugeda SIIN. Peale seda sain Farmi turundustiimilt kirja, et nad saataksid mulle hea meelega ka kolmanda variandi proovimiseks, nii ma andsingi neile oma kontaktid ja mulle potsatas sülle hoopis terve kotitäis nende piimatoodetega. Siinkohal suur aitäh Farmile. 

Kuna samal päeval oli ka maaleminek, siis võtsin kogu kotitäie endaga kaasa, nii et maitsesime isaga koos neid ülejäänud tooteid. Muidugi piltidega seekord nii hästi ei läinud, kuna jätsin oma kaamera linna. Maal siis kaevasin sahtlist oma vana digika välja. Aga ma ei saa aru, kuidas ma vanasti seda seebikarpi küll kasutada oskasin, sest mitte miski ei tahtnud kuidagi nii fookusesse jääda nagu tahaks. 


Aga esimese asjana proovisime kohe ära siis kolmanda jogurtismuuti, mida ma senini poes veel näinud polnud, milleks oli vaarika-piparmündi oma. See on samuti selline õrnalt tõmmine. Alguses ma küll piparmündi maitset väga ei tundnud, kuid hiljem jääb mündine järelmaitse suhu küll. Jogurtismuuti on mõnusalt hapukasmagus ehk igati ideaalne. Isa proovis ära ka muustika-banaani oma, kuid tema esikoha sai endale vaarika oma, minu esikohal püsib endiselt ikka mustika oma, mille kannul on vaarika oma ja viimaseks jääb siis troobiliste viljadega. 


Pakist leidsime veel Rasjenka. Mina küll suur hapupiimasõber ei ole ja ei tahtnud väga seda lahti keerata, sest esimesena tuli ikka pähe see hapupiim, mis kunagi vanaema ise oma lemade piimast tegi. Ja seda ma juua ei suutnud, kuigi kui pannkoogid sellest tehtud olid, siis need läksid paremini peale kui tavalised. Aga oma üllatuseks avastasin, et see Rasjenka meenutab rohkem hoopis maitsestamata jogurtit. Nagu mu isa ütles, siis talle meenutab see jogurtit, kuid päris jogurt nagu ei ole ka, aga et täitsa joodav asi on. Aga mina oma hapupiima pannkookidest unistades tegin ülejäänud ära hoopis pannkookideks ja oi kui head koogid neist tulid. 

Ning viimaseks oli pakis kolme erinevat Skyri - mustika, kõrvitsa ja maitsestamata. Mustika omad said kiiremas korras otsa ja mõlemad jõudsime otsusele, et see on neist parim. Teisena proovisime kõrvitsa oma, mis mulle eriti ei meeldinud, aga isa ütles, et pole viga. Soolase toidu kõrvale sobiks see ehk küll. Ja viimaseks jätsime maitsestamata, mille segasime ära koduse maasika-mureli moosiga ja vot see kombo oli küll kiiduväärt. Nii et farmi jätkuvalt ikka üllatab meid heade toodetega.

Headest toodetest rääkides, siis ma ei tea, kui kaua see turul juba olnud on, aga eile omale lõunasööki ostes avastasin Farmi kookoshelvestega kohupiimakreemi ja oh jummel, see on nii hea, mõnusalt kookosemaitseline ja vähemagus -  imehea!

Share this:

CONVERSATION

0 kommentaari:

Post a Comment

Powered by Blogger.